onsdag 9 december 2009

La de svinge la de Rock´n roll....

Teas "Team disco & show" dans är slut för säsongen och det var åter dags för stor dansuppvisning på Kävlinge Teater. Det har varit mycket gungande höfter, nya moves och fräcka "poser" in i det sista men det satt som en smäck. Iförda svarta och rosa kläder tog dom scenen med storm och var jätteduktiga. Inte för att vara jävig med det var med viss stolthet jag konstaterade att T kunde sin dans, innan och utan - hon var bäst !
Lite nervös hade hon allt varit och konstaterade själv en stund innan dansen att magen var något krum - men som av en händelse försvann det direkt efter uppträdet och både mat och godis gick ner i den tidigare så ömma magen... mycket märkligt !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag skulle vilja varit där och sett vår alldeles egna dansprimadonna!
Längtar till nästa helg när ni kommer..

kraaaam

miamamman sa...

Ja, jag längtar också upp ! På tisdag ska vi besiktiga stugan så då kommer vi också upp. Ska vara där redan 8.30 så barnen är i skolan ! Sen är jag och barnen uppe hela den helgen den 19-20 december och det ska bli såååå... skönt !
Kram Mia

Anonym sa...

Ok då hinner vi kanske ses på tisdag? Jag är ju ledig då..
kram Åsa